autosbiblia

Bemutatkozás - Kajári Zoltán

2016. február 13. 10:08 - bloggerm

kajarivallalkozasinditok-800x445.jpg

Gyermekkorom óta autók között nőttem fel, és az ereimben is benzingőz folyik. Mivel édesapám akkoriban autószerelő, és autóbontós volt egy kis faluban, így lehetőségem volt mindig autók és autók között lenni. Már 10 évesen autót szereltem, apám bevett bontásra egy Skoda 100-ast és volt némi hibája és azt mondta, hogy ha megállapítom a hibát és megjavítom, akkor nyáron esténként a faluszéli földes utakon autózhatok vele. Bingó! A hiba meglett javítva és egész nyáron esténként autóztam, majd minden nyáron volt valami autóm:) De az autózás feltétele az volt, hogy minden nap nyári szünetben 8:00-17:00 ig dolgoztam és a fizetség az üzemanyag volt amit elautóztam… Tehát így került sok-sok benzin az ereimbe.

Majd középiskolába gépipari technikumba mentem, mert nem engedte, hogy autószerelő legyek, mondván az koszos munka, nem mintha a gépi forgácsoló nem lenne az… mindegy, ezt elvégeztem, és utána a Budapesti Műszaki Egyetemen kötöttem ki mint gépész mérnök jelölt, viszont ez már távol állt tőlem, mivel nem fogaskereket akartam számolni a munkám során, hanem pénzt. Két év eltelte után átjelentkeztem a Bánki Donát Műszaki főiskolára, ahol mint Műszaki Menedzser -ként végeztem, többek között itt tanultam műszaki és gazdasági ismereteket is vegyesen, hiszen az autók mellett még a gazdasági és kereskedelmi területet tudhatom magaménak. Ezt a főiskolát két diplomával zártam.

Főiskola mellett már a családi vállalkozás kereskedelmi üzletágát építettem, ahol jelenleg is dolgozom. (A családi vállalkozás motorfelújítással és motorikus alkatrész kereskedelemmel foglalkozik.) kb. két és fél évvel ezelőtt megjelentem a sportverda műsorába mint autószakértő és elindítottam saját online médiámat a tesztelok.hu-t ami a mai napra már nagyon szép eredményeket tudhat magáénak, és kb. fél évvel ezelőtt a retrovasak.hu -t ami szintén gyönyörű számokat mutat. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a hobbim egyben a munkám is. Persze többször voltam előadó az Autotechnika szemináriumokon a motorfelújítás témában, ahol autószerelőket oktatnak, valamint vizsgáztató különböző autószerelő versenyeken. Célom, hogy az általam megszerzett tudást és tapasztalatot átadjam az autók iránt érdeklődőknek, felhasználóknak, hogy milyen formában óvhatják a gépkocsiaik “egészségét” ezért született meg az autósbiblia gondolata az egyik oktató, járműmérnök barátommal.

Kövessetek minket! Kövessétek a Facebook oldalunkat

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autosbiblia.blog.hu/api/trackback/id/tr468386182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása